Monday 28 March 2011

Mersul Trenurilor - Timisoara Nord - Plecari - Martie 2011

Nimenea nu prea stie exact mersul trenurilor in Romania. Chiar si lista aceasta pare sa fie falsa sau incompleta. 
Am mers cu trenul din Timisoara inspre Oradea si a fost perfect. Toate trenurile au ajuns la timp si a fost foarte comfortabil. Este pacat ca nu se mai investeste in calea ferata. Este mult mai placut decat sa i-au un microbus si sa-mi risc viata pe sosea. Majoritatea conducatorilor auto merg cu viteza mult prea mare si nu respecta regulile de circulatie. Asta e un fact. Pe sosea in afara localitatii trebuie sa circulati cu 80km/h nu cu 130km/h!! Straziile nationale in Romania nu sunt piste de curse auto.  Ma simt c-am singur cu parerea asta. Daca vedeti un nebun care circula cu maxim 80km/h in afara localitatilor si cu max. 45km/h in localitati (eu includ si satele prin care trec ca localitate), sa stiti ca sunt eu. Nu am chef sa mor sau sa omor pe cineva cu masina. E mult prea cumuna chestia asta. Vreau si eu sa mor de ceva mai exotic. Muscat de tigru siberian sau in lupta cu un urs polar.
In orice caz a merge cu trenul in Romania e placut si mai repede decat cu masina in ziua de azi. Credeti-ma. Folositi iara trenurile. 

No comments: