Tuesday 29 July 2008

Siteul CFRului este penibil


Mersul Trenurilor Romania

website http://www.cfr.ro/



scuzati-ma CFR dar este penibil sa aveti asa un site.
Asi dori sa gasesc mersul trenurilor de la A la B si sa-mi cumpar online biletul in timp de 4-5 minute. In schimb imi prezentati o pagina naspa de tot. Nimic nu va functioneaza. Fiecare student de informatica/webdevelopment  din anul intai va depaseste. Va bateti joc de calea ferata Romana. Una din cele mai extinse din Europa.
Am inteles ca de curand at-i spus ca nu mai sunt bani. Eu zic ca banii au fost si sunt dar toti aia care stau pe scaun si planifica si delegeaza CFRul si-au impartit banii fara rusine.

Faceti si voi un bun comun. Haideti, incepeti. Inca nu este prea tarziu. Faceti un site simplu cu mersul trenurilor actuale si un loc unde sa pot cumpara biletul online fara sa intru pe douasute de pagini.

Mi-e unu imi place mult sa calatoresc cu trenul si multi trebuie sa foloseasca trenul.
Va rog fiti mai amabil si mai zambitor la ghiseie doamnelor si domnilor CFR. Si, daca nu va place lucrul la CFR va rog, plecati.

No comments: